110 yaşındaki kadının sağlıklı kalma sırrı sizi çok güldürecek


110 yaşındaki kadının sağlıklı kalma sırrı sizi çok güldürecek

109 yaşındaki Britanyalı Nellie Wright hiç evlenmemiş. Hatta hiçbir erkekle arkadaşlık bile yapmamış. Kendisine sağlıklı olmasının sırrı sorulduğunda gülümseten bir cevap veriyor 🙂
 
Erkeklerden uzak durdum, jelibonları erkeklere tercih ettim 


Yaşlı kadın jelibonları erkeklere tercih ettiğini söyledi. Yorkshire Post‘a da, “Hayatım boyunca erkeklerden uzak durdum. İşte sırrım bu. Hayatımda hiçbir erkek olmadı. Her gün bir paket jelibon yiyorum” dedi.


Nellie sağlıklı ve uzun yaşamanın sırrını bulmuş olsa da erkek arkadaşınızdan ayrılıp jelibon yemeye başlamadan önce kararınızı dikkatlice gözden geçirmeniz önerilir. Nellie ayrıca uzun yaşamın diğer sırlarını da açıkladı.

Her zaman yürüyüş yaptım, yürüyüşlerimi hiç aksatmadım.

Son doğum günü partisinde Nellie bu yaşta hala sağlıklı olmasını sürekli yürüyüş yapmasına ve dağcılık yapmasına bağladı. Bu yaşına kadar yaşamasını bir mucize olarak gören yaşlı kadın aynı zamanda hayatının mükemmel gittiğini de sözlerine ekledi.




Hiç yorum yok